رئیس بخش روابط عمومی هوندا آقای Sage Marie در ارتباط با این خودرو میگوید: NSX اگرچه شبیه NSX اصلی نیست اما راه درستی را در پیش گرفته است و این صنعت را به جهت جدیدی سوق میدهد. درحالیکه NSX اصلی و قدیمی بسیاری از سوپرکار ها را وادار به ارائهی کارایی هیجانانگیز با وزن کم، اطمینان بالا و سهولت رانندگی کرد، این NSX سطح جدیدی از تکنولوژی هیبریدی و توانایی هندلینگ را به نمایش گذاشته است.
اگر در مقابل چشمان شما کیلومتر شمار نباشد به هیچ عنوان متوجه سرعت ۲۰۰ کیلومتری خود نخواهید شد عملکرد NSX آنقدر در پیچ های جاده خیره کننده است که شما همچنان با اعتماد به نفس بالا به رانندگی خود ادامه میدهید .
برای جلوگیری از حالت بیش فرمانی، موتورهای الکتریکی محور جلو، هرکدام میتوانند ۷۳ نیوتن متر گشتاور را برای خارج کردن شما از پیچ ایجاد کنند. بهعنوان نتیجه، آکورا NSX بسیار پایدارتر ازآنچه که از یک خودروی موتور وسط انتظار دارید، است. بهطورمعمول یک خودرو با این همه قدرت نیازمند هشدارهایی در زمان طی کردن پیچها است، بله حتی با لاستیکهای پیرلی P Zero Trofeo R. اما NSX واقعاً شمارا به چالش میکشد تا سریعتر از آن چیزی که فکر میکنید پایتان را روی پدال گاز فشار دهید. خودرو شرایطی را فراهم میکند تا احساس کنید ازآنچه که فکرش را میکردید بهتر رانندگی میکنید.
به ادعای شرکت آکورا، این خودرو با بهره مندی از سیستم تمام چرخ محرک، در مقایسه با رقیب اصلی خود، فراری ۴۵۸، که به یک موتور تنفس طبیعی ۴٫۵ لیتری V8 مجهز بود، دارای فرمان پذیری و شتاب گیری بهتر، و در نتیجه بازدهی بیشتری بود.
ممکن است انتقادات بیشتر متوجه وزن خودرو باشد، البته این کاملا درست است چرا که با ۱۷۲۳ کیلوگرم وزن، آکورا ۲۷۲ کیلوگرم سنگینتر از R8 است و قطعاً خودروی سبکوزنی محسوب نمیشود، هر چند شما اصلا این سنگینی را حس نخواهید کرد.
تمامی والپیپرها در ابعاد بزرگ و کیفیت بالا آماده شده اند و قابل استفاده روی موبایل، تبلت و کامپیوتر هستند. جهت مشاهده و دریافت هر والپیپر در ابعاد بزرگ روی آن کلیک کنید.
دیدگاه کاربران COMMENTS